Managed Service

Usługi w modelu Managed Service odnoszą się do outsourcingu niektórych funkcji IT do zewnętrznego dostawcy, który bierze odpowiedzialność za zarządzanie nimi i ich utrzymanie. Może to obejmować takie zadania, jak zarządzanie infrastrukturą, monitoring sieciowy i wsparcie aplikacyjne.

Współpraca na bazie dedykowanego serwisu może przynieść znaczące korzyści firmom z wielu branż, w tym farmaceutycznej. Zlecając funkcje IT zewnętrznemu dostawcy, firmy mogą poprawić swoją wydajność, obniżyć koszty i zwiększyć bezpieczeństwo, umożliwiając tym samym skupienie się na istotnych zagadnieniach biznesowych a co za tym idzie na budowaniu strategii wzrostu i rozwoju.

Managed Service

Współpraca w modelu Managed Service

Nasze długoterminowe podejście do budowania relacji z Klientem obejmuje następujące kroki, które zwykle prowadzą do efektywnej współpracy w modelu operacyjnym Managed Service:

Ocena

Zespół konsultantów przeprowadza analizę zaimplementowanych rozwiązań systemowych, procedur supportu operacyjnego, oraz procesów biznesowych łańcucha dostaw Klienta, w tym zarządzania zapasami, planowania dystrybucji, planowania produkcji i prognozowania popytu.

Opracowanie strategii

Opracowanie strategii: Na podstawie oceny zespół konsultingowy opracowuje strategię, która wykorzystuje najnowsze rozwiązania IT łańcucha dostaw, aby sprostać konkretnym wyzwaniom i celom Klienta oraz zapewnieć płynne funkcjonowanie systemu i wsparcie użytkowników.

Wdrożenie

Zespół konsultingowy ściśle współpracuje z Klientem w celu wdrożenia strategii, która zazwyczaj obejmuje konfigurację i dostosowanie rozwiązań informatycznych, integrację z istniejącymi systemami, testowanie oraz implementację procedur wsparcia operacyjnego i zarządzania zmianami.

Optymalizacja

Po wdrożeniu zespół konsultingowy kontynuje bieżące wsparcie, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie systemu i osiąganie oczekiwanych rezultatów. Zespół współpracuje również z Klientem w celu optymalizacji i rozwoju rozwiązań w oparciu o bieżace dane i informacje zwrotne.

Managed Service

Kluczowe elementy outsourcingu usług IT do zewnętrznego dostawcy (MSP)
Umowa dotycząca zakresu oraz poziomu usług (SLA)

MSP i Klient uzgadniają kluczowe wskaźniki dotyczące funkcjonowania systemu (KPI's), które muszą zostać osiągnięte, w tym czas reakcji i rozwiązywania problemów oraz inne wskaźniki. Są one określone w umowie SLA, która służy jako kontrakt serwisowy pomiędzy dwiema stronami.

Proaktywne monitorowanie

MSP bierze odpowiedzialność za monitorowanie aplikacji oraz infrastruktury IT Klienta. Wiąże się to z wykorzystaniem różnych narzędzi i technik w celu proaktywnego wykrywania problemów oraz stosowaniem działań prewencyjnch w celu elminowania potencjalnych problemów, zanim wpłyną one na działalność Klienta.

Skalowalność

MSP zapewnia elastyczne i skalowalne podejście do świadczonych usług, umożliwiając Klientowi łatwe dodawanie lub ograniczanie zakresu w miarę zmieniających się potrzeb.

>
Zarządzanie ryzykiem

MSP bierze na siebie część ryzyka związanego z operacjami IT, w tym ryzyko przestojów i utraty danych.

Oszczędności kosztów

Outsourcing usług IT do MSP może przynieść Klientowi oszczędności. MSP może wykorzystać ekonomię skali, aby świadczyć usługi wydajniej i po niższych kosztach, niż Klient mógłby to osiągnąć samodzielnie.

Ekspertyza

MSP wnosi wiedzę i doświadczenie, umożliwiając Klientowi skorzystanie z najlepszych praktyk, tak aby skupić się na swojej kluczowej działalności biznesowej.

Wsparcie 'Follow the Sun'

Zapewnienie ciągłości wsparcia 24/7 globalnym organizacjom we wszystkich regionach APAC, EMEA, NA, LATAM.


Sprawdź jak R&S Group odpowiada na wyzwania planistyczne wybranych branż

Dowiedz się więcej

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.